"Behoefte aan deskundige hulp bij uw administratie"

Maak afspraak

In 1987 heb ik mijn HEAO diploma gehaald in Groningen. 

Mijn eerste werkgever was de Informatiseringsbank, een onderdeel van het Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen. Eerst als interne controle medewerker bij Financiën en Interne Controle, daarna als medewerker beleidsontwikkeling Interne Controle.

In 1993 was ik toe aan een nieuwe uitdaging en werd ik senior medewerker administratieve organisatie bij het Martini Ziekenhuis in Groningen.

Bij beide werkgevers heb ik veel ervaring opgedaan met het beoordelen en structureren van adminstraties. Ik heb het verschil geleerd tussen “gegevens” en “informatie”.  Informatie ontstaat alleen wanneer de ontvanger van de (financiële) gegevens, deze ook daadwerkelijk kan begrijpen. 

Na zeven jaar Martini Ziekenhuis heb ik mijn baan opgezegd. Ik wilde tijd en aandacht voor onze kinderen. In deze periode heb ik vrijwilligerswerk gedaan.

In 2010 ben ik weer betaald werk gaan doen als Administrative Assistant bij INCAS3 : een wetenschappelijke instituut voor sensortechnologie in Assen. In mijn vrije tijd werd ik steeds vaker gevraagd om administratieve hulp. Het ontzorgen van mensen door het wegnemen van administratieve problemen, geeft mij veel voldoening.

In september 2013 heb ik de stap gezet naar een eigen bedrijf: Ina Buursma – administratieve dienstverlening.

In augustus 2017 heb ik ervoor gekozen om, naast mijn eigen bedrijf, een tijdelijke baan te betrekken bij MEE Groningen. Ik wilde graag ervaring opdoen  in het werken in het sociale domein. De functie medewerker Zorgadministratie en Facturatie bij MEE Groningen bood mij deze kans. De tijdelijke baan voor een half jaar is uiteindelijk een baan voor anderhalf jaar geworden.

Vanaf 1 januari 2019 ben ik weer volledig beschikbaar voor mijn eigen bedrijf. Overweegt u een beroep te doen op mijn kennis en ervaringen. Ik kan getuigschriften overleggen van al mijn werkgevers.  

Ina aan bureau

 

 

 

 

 

 

Tips

meer tips